- Katılım
- 6 Mayıs 2022
- Konular
- 23
- Mesajlar
- 238
- Tepkime puanı
- 15
- M2 Yaşı
- 2 yıl 4 ay 14 gün
- Trophy Puan
- 18
- M2 Yang
- 4,919
Merhabalar,
Forum içerisinde çok sayıda eksik, tam olarak doğru çalışmayan ve sorunlar yaratan FPS ayarlarını gördüm. Bunu hepsini denediğim için rahatça söyleyebilirim.
Aynı zamanda bu tarz basit işlemleri "Ücretli" olarak satmaya çalışanlar da var.
Aşağıdaki işlemleri gerçekleştirdiğinizde FPS'iniz 250 ye sabitlenecektir. DEV forumunda buldum, her türlü testten geçirdim ve kullanmanız için size sunuyorum.
Zamanınızı çok fazla almadan işleme geçiyorum.
İşlem tamam.
Deneyenler kanıt ekleyebilirse çok sevinirim.
Forum içerisinde çok sayıda eksik, tam olarak doğru çalışmayan ve sorunlar yaratan FPS ayarlarını gördüm. Bunu hepsini denediğim için rahatça söyleyebilirim.
Aynı zamanda bu tarz basit işlemleri "Ücretli" olarak satmaya çalışanlar da var.
Aşağıdaki işlemleri gerçekleştirdiğinizde FPS'iniz 250 ye sabitlenecektir. DEV forumunda buldum, her türlü testten geçirdim ve kullanmanız için size sunuyorum.
Zamanınızı çok fazla almadan işleme geçiyorum.
C++:
src\Client
EterBase\Timer.cpp
Fonksiyonu bulun.
Kod:
CTimer::GetElapsedMillisecond()
İçerisinde
Kod:
return 16 + (m_index & 1);
Aşağıdaki ile değiştirin.
Kod:
return 3 + (m_index & 3);
Fonksiyonu bulun.
Kod:
CTimer::Advance()
İçerisinde
Kod:
m_dwCurrentTime += 16 + (m_index & 1);
Aşağıdaki ile değiştirin.
Kod:
m_dwCurrentTime += 3 + (m_index & 3);
GameLib\GameType.cpp
Fonksiyonu bulun.
Kod:
extern float g_fGameFPS = 60.0f;
Aşağıdaki ile değiştirin.
Kod:
extern float g_fGameFPS = 250.0f;
EterPythonLib\PythonWindow.cpp
Fonksiyonu bulun.
Kod:
CAniImageBox::CAniImageBox(PyObject * ppyObject)
İçerisinde
Kod:
m_byDelay(4),
Aşağıdaki ile değiştirin.
Kod:
m_byDelay(13),
GameLib\MapOutdoorWater.cpp
Fonksiyonu bulun.
Kod:
CMapOutdoor::RenderWater()
İçerisinde
Kod:
STATEMANAGER.SetTexture(0, m_WaterInstances[((ELTimer_GetMSec() / 70) % 30)].GetTexturePointer()->GetD3DTexture());
Aşağıdaki ile değiştirin.
Kod:
STATEMANAGER.SetTexture(0, m_WaterInstances[((ELTimer_GetMSec() / 30) % 30)].GetTexturePointer()->GetD3DTexture());
UserInterface\PythonApplication.cpp
Aşağıdaki değerleri bulu, bu harita değiştirmesinde, hareketlerdeki hız sorunu olmaması için.
Kod:
float c_fDefaultCameraRotateSpeed = 1.5f;
float c_fDefaultCameraPitchSpeed = 1.5f;
float c_fDefaultCameraZoomSpeed = 0.05f;
Aşağıdaki ile değiştirin.
Kod:
float c_fDefaultCameraRotateSpeed = 0.5f;
float c_fDefaultCameraPitchSpeed = 0.2f;
float c_fDefaultCameraZoomSpeed = 0.007f;
Bunu da bulun
Kod:
double g_specularSpd=0.007f;
Ve bununla değiştirin.
Kod:
double g_specularSpd=0.0017f;
Source ile işimiz bitti. Sıra Pack içerisinde.
root\uitaskbar.py
Bunu bulun
Kod:
if.constInfo.IN_GAME_SHOP_ENABLE:
İçerisindeki bu değere gelin
Kod:
self.rampageGauge1.OnMouseOverIn = ui.__mem_func__(self.__RampageGauge_OverIn)
Altına ekleyin
Kod:
self.rampageGauge1.SetDelay(13)
Bunu bulun
Kod:
self.rampageGauge2.OnMouseLeftButtonUp = ui.__mem_func__(self.__RampageGauge_Click)
Altına ekleyin
Kod:
self.rampageGauge2.SetDelay(13)
Bunu bulun
Kod:
self.hpGauge = self.GetChild("HPGauge")
Altına ekleyin
Kod:
self.hpGauge.SetDelay(13)
Bunu bulun
Kod:
self.mpGauge = self.GetChild("SPGauge")
Altına ekleyin
Kod:
self.mpGauge.SetDelay(13)
Bunu bulun
Kod:
self.stGauge = self.GetChild("STGauge")
Altına ekleyin
Kod:
self.stGauge.SetDelay(13)
İşlem tamam.
Deneyenler kanıt ekleyebilirse çok sevinirim.